تاریخچه گیت ضد سرقت قسمت دوم

در زمینه گیتهای ضد سرقت در همان ابتدای کار Sensormatic و Knogo در برابر یکدیگر رقابت کردند و شرکت Knogo موفق شد آنتن ها را به بوتیک های کوچک و فروشگاه های تخصصی بفروشد در حالی که Sensormatic فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای ویژه را هدف قرار داد. پیشرفت بزرگ Sensormatic در اوایل دهه ۱۹۷۰ آغاز شد، زمانی که فروشگاههای Bloomingdale در نیویورک و Famous-Bar در سنت لوئیس موفق به آزمایش سیستم شدند و موافقت کردند که آنها را نصب کنند. با دو فروشگاه شناخته شده به عنوان مشتری، خرده فروشان بیشتر مایل به نصب سیستم بودند و فروش بالا رفت. اولین سال سودآوری Sensormatic سال ۱۹۷۳ بود. فروش به $ ۳٫۸ میلیون رسید و درآمد ۱۹۱،۰۰۰ دلار بود.

در حدود سال ۱۹۸۱، Sensormatic یک برچسب EAS مایکروویو یکبار مصرف را غیر فعال کرد و آن را “برچسب سنسور” می نامید.

نه سیستم مایکرویو و نه لیبل های سنسورماتیک جوابگو نبودند و هر دو ایراد خود را داشتند تا اینکه سیستم جدیدی ارائه شد این سیستم جدید که به عنوان acousto-magnetic (AM) شناخته می شود،و به عنوان یک سیستم منحصر به فرد معرفی شد. در حالی که قادر به محافظت از خروجی ها در بیش از دو برابر سیستم های رقیب بود و عملا از آلارم های دروغین ایمن بود. معامله ۵۰-۵۰ انحصارا برای Sensormatic در بازار امنیت خرده فروشی شکل گرفت

About admin

Check Also

گیت ضد سرقت فروشگاهی سقفی

گیت  ضد سرقت فروشگاهی سقفی  که به راحتی از سقف یا بالای در و دیوار …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آدا الکترونیک ایرانیان می باشد.